Δεκεμβρίου 08, 2021

Κινηματογράφος

Μπορεί το 2020 να ήταν μια χρονιά που πολλοί θα ήθελαν να ξεχάσουν, αλλά όλοι μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι το binge-watching σε Netflix, Amazon Prime και Apple TV+, την έκανε πολύ καλύτερη. Οι πρώτες μέρες του lockdown στιγματίστηκαν από το Tiger King, το καλοκαίρι τελείωσε με το Emily In Paris, το φθινόπωρο μας καθήλωσε το Queen’s Gambit και τώρα διανύουμε τον χειμώνα με συντροφιά την 4η σεζόν του The Crown.

Ευτυχώς, το Netflix μας επιφυλάσσει εξίσου καλό περιεχόμενο και για το 2021. Ανακαλύψτε παρακάτω όλες τις σειρές που αξίζει να δείτε τη νέα χρονιά:

1. Bridgerton (25 Δεκεμβρίου 2020)


Disclaimer: Το Bridgerton δεν ανήκει πρακτικά στις κυκλοφορίες του Netflix τη νέα χρονιά, αλλά σίγουρα δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα. Η σειρά είναι η πρώτη στην πλατφόρμα με παραγωγό τη Shonda Rhimes, την πιο ακριβοπληρωμένη παραγωγό στην τηλεόραση και τη γυναίκα πίσω από τα Grey’s Anatomy, Scandal και How To Get Away With Murder. Αν αναζητάτε μια γοητευτική απόδραση από την πραγματικότητα, με ερωτισμό, πυροτεχνήματα και απίστευτο styling, δείτε το Bridgerton.

2. The White Tiger (22 Ιανουαρίου 2021)


Η Priyanka Chopra Jonas πρωταγωνιστεί στην κινηματογραφική μεταφορά του best seller μυθιστορήματος των New York Times, The White Tiger, παίζοντας με τον ανερχόμενο Adarsh Gourav, σε μια ταινία για τη διαφθορά, την αστική τάξη και την επιτυχία. Ίσως, πρόκειται για μία ακόμη παραγωγή του Netflix που κοιτά προς τα Oscar.

3. Malcolm & Marie (5 Φεβρουαρίου 2021)


Το Malcolm & Marie είναι μια «μυστική» ταινία, που γυρίστηκε μέσα σε δύο εβδομάδες, εν μέσω καραντίνας. Πρωταγωνιστούν η Zendaya και ο David Washington, ενώ στη σκηνοθεσία βρίσκεται ο Sam Levinson, ο δημιουργός του Euphoria. Φήμες λένε πως η υπόθεση μοιάζει αρκετά με αυτή του Marriage Story, μόνο που στην προκειμένη λείπει το χρώμα, αφού η ταινία είναι ασπρόμαυρη. Το να πούμε ότι ανυπομονούμε δεν είναι αρκετό.

4. Sex Education, season 3 (2021)


Η πολυσυζητημένη σειρά επιστρέφει με ανανεωμένο cast, συμπεριλαμβανομένων των Jason Isaacs και Jemima Kirke. Εφηβικά δράματα, ανατροπές και ερωτικά δράματα αναμένεται να μας ενθουσιάσουν για μία ακόμη σεζόν – που έχουμε ανάγκη την ανέμελη (ίσως και trashy) ψυχαγωγία.

5. Blonde (2021)


Το Blonde, διασκευή του ομώνυμου βιβλίου της Joyce Carol Oates, μας ταξιδεύει στη ζωή της Marilyn Monroe μέσα από μια δραματοποιημένη ματιά, που δίνει στην πρωταγωνίστρια, Ana de Armas, την ευκαιρία να καθηλώσει όλους τους θεατές στις κινηματογραφικές αίθουσες – όταν ανοίξουν ξανά τα σινεμά. Η συγγραφέας είπε για την ταινία: «Είδα την ευρηματική διαχείριση του σκηνοθέτη και εντυπωσιάστηκα με την καθαρά φεμινιστική προσέγγισή τους… Δεν νομίζω ότι κάποιος άλλος έχει καταφέρει κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα».

– ΓΕΩΡΓΙΑ ΦΕΚΟΥ

Κινηματογράφος

«Η τούρτα της μαμάς» στην ΕΡΤ1 – «Ντίμης Τσιμισκής Χόφμαν» Α΄ Μέρος

Ένας φίλος, από τα… παλιά, έρχεται στο σπίτι της οικογένειας Βασίλαινα και προκαλεί αλυσιδωτές αντιδράσεις και αναταράξεις στο 8ο επεισόδιο της κωμικής σειράς μυθοπλασίας της ΕΡΤ1 «Η τούρτα της μαμάς», που θα παρακολουθήσετε την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2020, στις 23:00.

Κωμική σειρά μυθοπλασίας, που μεταδίδεται από την ΕΡΤ1, κάθε Πέμπτη, στις 23:00.

Ευρηματικό σενάριο, ανατρεπτικές και ξεκαρδιστικές καταστάσεις, δηκτικό χιούμορ και εξαιρετικό καστ ηθοποιών είναι μερικά από τα βασικά συστατικά της επιτυχημένης… συνταγής για την «Τούρτα της μαμάς».

Βασικός άξονας της πλοκής είναι τα οικογενειακά τραπέζια της μαμάς… Τραπέζια που στήνονται σε γενέθλια, επετείους γάμων, βαφτίσεις, κηδείες, αλλά και σε γιορτές, όπως τα Χριστούγεννα, η Πρωτοχρονιά, το Πάσχα, όπου οι καλεσμένοι – διαφορετικών ηλικιών, διαθέσεων και πεποιθήσεων – μαζεύονται για να έρθουν πιο κοντά, να γνωριστούν, να θυμηθούν, να χαμογελάσουν, αλλά και να μαλώσουν, να διαφωνήσουν…

Επεισόδιο 8ο: «Ντίμης Τσιμισκής Χόφμαν» Α΄ Μέρος

Η Μαριλού έχει καλέσει σε δείπνο τον διάσημο, εκκεντρικό εκατομμυριούχο Ντίμη Τσιμισκή Χόφμαν, παλιό παιδικό της φίλο, δεδομένου ότι η μητέρα της, Τζούλια Σέκερη, είχε στενή φιλική σχέση με τη μητέρα του Ντίμη, Εριέττα Ζαΐμη.

Οι προετοιμασίες στο σπίτι είναι ιδιαίτερες και η άφιξη του Ντίμη, με τον σωματοφύλακά του, τους τρελαίνει όλους λόγω του ιδιόρρυθμου χαρακτήρα του. Το δείπνο ετοιμάζεται με κάθε λαμπρότητα και όλοι προσπαθούν να φανούν ευγενικοί στον ιδιαίτερο καλεσμένο τους. Κανείς, όμως, δεν γνωρίζει την πρόθεση του Ντίμη Τσιμισκή Χόφμαν να αγοράσει το σπίτι στα Πετράλωνα.

Ως guest εμφανίζεται, στον ρόλο του Ντίμη Τσιμισκή Χόφμαν, ο Άγγελος Παπαδημητρίου.

Σενάριo: Αλέξανδρος Ρήγας, Δημήτρης Αποστόλου
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ρήγας
Σκηνογράφος: Ελένη-Μπελέ Καραγιάννη
Ενδυματολόγος: Ελένη Μπλέτσα
Δ/νση φωτογραφίας: Γιώργος Αποστολίδης
Οργάνωση παραγωγής: Ευάγγελος Μαυρογιάννης
Εκτέλεση παραγωγής: Στέλιος Αγγελόπουλος

Πρωταγωνιστούν: Κώστας Κόκλας (Τάσος, ο μπαμπάς), Καίτη Κωνσταντίνου (Ευανθία, η μαμά), Λυδία Φωτοπούλου (Μαριλού, η γιαγιά), Θάνος Λέκκας (Κυριάκος, ο μεγάλος γιος), Πάρις Θωμόπουλος (Πάρης, ο μεσαίος γιος), Μιχάλης Παπαδημητρίου (Θωμάς, ο μικρός γιος), Ιωάννα Πηλιχού (Βέτα, η νύφη), Αλέξανδρος Ρήγας (Ακύλας, ο θείος και κριτικός θεάτρου).

Η Χρύσα Ρώπα στον ρόλο της Αλεξάνδρας, μάνας του Τάσου και η Μαρία Γεωργιάδου στον ρόλο της Βάσως, μάνας της Βέτας.

Επίσης, εμφανίζονται οι Υακίνθη Παπαδοπούλου (Μυρτώ), Χάρης Χιώτης (Ζώης), Δημήτρης Τσώκος (Γιάγκος), Τριαντάφυλλος Δελής (Ντέμι), Νεφέλη Ορφανού (Αγγελική), Έφη Παπαθεοδώρου (Τασώ).

Η σειρά μεταδίδεται κάθε Πέμπτη, στις 23:00, και μετά τη μετάδοσή της από την ΕΡΤ1, είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX.

 

Κινηματογράφος

Παρακολουθήστε παραστάσεις σε ζωντανή αναμετάδοση μέσα από την πλατφόρμα live streaming του θεάτρου Πορεία!
Με σεβασμό στη θεατρική δημιουργία το Θέατρο Πορεία παρουσιάζει τη νέα πλατφόρμα ζωντανής αναμετάδοσης -live streaming- των παραστάσεών του. Έξι κάμερες, τηλεσκηνοθεσία, κοντινά πλάνα και κίνηση της κάμερας μας επιτρέπουν να παρακολουθήσουμε μια άλλη πλευρά της σκηνικής τέχνης!

Για να αγοράσετε live streaming εισιτήριο και να παρακολουθήσετε την παράσταση θα πρέπει να κάνετε  εγγραφή ως χρήστης.
Επιλέξτε "Εγγραφή - Χωρίς Συνδρομή" ή συνδρομή Μέλους, Φίλου, Υποστηρικτή.
Για να παρακολουθήσετε την παράσταση προτείνουμε να μπείτε στην  σελίδα προβολής πριν την έναρξη της παράστασης, ώστε να προλάβετε να ρυθμίσετε τη συσκευή σας και να προετοιμαστείτε για την παράσταση. Το βίντεο δεν θα είναι διαθέσιμο μετά το τέλος της παράστασης.

Τα μέλη, οι φίλοι και οι υποστηρικτές του θεάτρου Πορεία έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη live streaming παράσταση της επιλογής τους, εξαργυρώνοντας ένα από τα δωρεάν εισιτήρια της συνδρομής τους.
Τα live streaming εισιτήρια αποτελούν ένα πολύτιμο έσοδο για το θέατρο Πορεία και συμβάλλουν στη βιωσιμότητά του ώστε να συνεχίσει να προσφέρει άριστες εργασιακές συνθήκες σε δεκάδες συνεργάτες, να δημιουργεί, να εγγυάται το υψηλό επίπεδο παραστάσεων, να υπάρχει.

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

Ευχαριστούμε που σας έχουμε δίπλα μας!

https://poreiatheatre.com/live-stream/?gclid=Cj0KCQiAk53-BRD0ARIsAJuNhptGuTEA5sfAi2bRKojMWfrBJl5NIqJVJvy6e4WlY3psQxMW3kiw2fYaAlk6EALw_wcB

Κινηματογράφος

Με την χαλάρωση των περιορισμών να μετατοπίζεται μάλλον για μετά την 1η Δεκεμβρίου και καθώς τα πρώτα κρύα μας κρατούν μέσα μαζί με το lockdown, η online πλατφόρμα της ΕΡΤ έρχεται να μας παρηγορήσει προσφέροντας καλό και δωρεάν κινηματογράφο στις οθόνες μας.

Έχοντας εμπλουτίσει την διαδικτυακή της ταινιοθήκη για τον Νοέμβριο, εμείς επιλέγουμε μία ταινία για κάθε μέρα της εβδομάδας για να φύγει γλυκά και σινεφιλικά ο μήνας.

Η πλατφόρμα ERTFLIX είναι ήδη διαθέσιμη από τη πλειοψηφία των «έξυπνων» Smart TV τηλεοράσεων, αλλά και από την πλειοψηφία των κινητών τηλεφώνων, καθώς και από όλους τους τύπους (iOs, Android), ενώ άμεσα θα είναι προσβάσιμη και από όλα τα υπολειπόμενα λογισμικά κινητων. Το ERTFLIX είναι επίσης διαθέσιμο και από υπολογιστές, laptop και tablet. Για τις τηλεοράσεις Samsung της τελευταίας πενταετίας είναι επίσης διαθέσιμο το ειδικό App Ertflix.

Δευτέρα
Σκληρή και μισητή η μέρα που ανοίγει την εργασιακή εβδομάδα. Την Δευτέρα πολλοί εμίσησαν, και όχι δίχως λόγο. η Δευτέρα αν ήταν ταινία θα σχετιζόταν με το εργασιακό περιβάλλον, και ευτυχώς έχουμε ένα μεγάλο αφέντη του κινηματογράφου να ασχολείται με τους ανθρώπους της εργατικής τάξης. Ο Κεν Λόουτς και η ταινία του «Sorry we missed you» είναι ιδανική αρχή για το ξεκίνημα της εβδομάδας. Γιατί εκεί βρίσκονται καθημερινοί ήρωες που συνειδητοποιούν πόσο δύσκολο είναι να αποκτήσει κανείς το δικό του σπίτι. Διαθέσιμη έως 04/02/2021.

Τρίτη
Μετά το μούδιασμα της Δευτέρας επανερχόμαστε δυναμικά και καλοντυμένα την Τρίτη με την ταινία «Yves Saint Laurent» του Ζαλίλ Λεσπέρ. O Υβ Σεν Λοράν είναι πάντα στη μόδα και η κινηματογραφική μεταφορά της ζωής του διάσημου μόδιστρου αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να στολιστούμε, να βελτιώσουμε την διάθεσή μας, να κάτσουμε στον καναπέ μας και να απολαύσουμε το βιογραφικό του δράμα. Διαθέσιμη έως 04/02/2021.

Τετάρτη
Αν η Δευτέρα είναι δύσκολη, η Τετάρτη είναι αβάσταχτη καθώς φαντάζει μακριά ακόμα η πολυπόθητη Παρασκευή. Η Τετάρτη αν ήταν ταινία θα ανήκε στο Greek Weird Cinema γι’ αυτό και αν και σκληρή, και σε σημεία ανεξήγητα σκοτεινή, η ταινία του Γιώργου Λάνθιμου «Ο Θάνατος του Ιερού Ελαφιού» αποτελεί την ιδανική επιλογή μεσοβδόμαδα. Διαθέσιμη έως 02/02/2021.

Πέμπτη
Καθώς πλησιάζει η Παρασκευή επανέρχονται τα χαμόγελα και οι ελπίδες. Η Πέμπτη στην προ πανδημίας εποχή ήταν η μέρα που κυκλοφορούσαν οι νέες ταινίες στις κινηματογραφικές αίθουσες. Ήταν επίσης το νέο Σάββατο καθώς ο κόσμος έβγαινε έξω μαζικά να απολαύσει το ποτό και την παρέα του. Όλα αυτά τα θυμόμαστε με μια γλυκόπικρη γεύση γι΄αυτό και η ταινία της ημέρα δεν είναι άλλη από το «Πριν τα μεσάνυχτα» του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ. Η τριλογία ενός υπέροχου και εν πολλοίς διαλογικού έρωτα ολοκληρώνεται στην Ελλάδα με τον πάντα ομιλητικό Ιθαν Χοκ να μιλάει, και να μιλάει, και να μιλάει ως το ξημέρωμα. Διαθέσιμη έως 11/02/2021.

Παρασκευή
Η Παρασκευή είναι γιορτή. Βασικά πρόκειται για τη μητέρα των γιορτών γιατί, αν και όχι αργία, όχι μόνο προοιωνίζει το Σαββατοκύριακο αλλά επαναλαμβάνεται και σε περιοδική και τακτική βάση. Για την Παρασκευή επιτρέπεται μια σαχλή ιστορία και οι Ρόμπερντ ντε Νίρο και Ζακ ‘Εφρον είναι ιδανικοί για να την πουν. Επομένως κάνουμε κλείσιμο των τυπικών εργάσιμων ημερών με την ταινία «Άτακτος παππούς» του Νταν Μέιζερ και το οδοιπορικού ενός εγγονού με τον παππού του προς τη Φλόριντα. Για την κατάληξη, κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος. Διαθέσιμη έως 06/02/2021.

Για πρόσθετο κάψιμο διαθέσιμη είναι επίσης έως τις 09/02/2021 η ταινία «Ο γκρινιάρης της Νέας Υόρκης» του Φιλ Άλντεν Ρόμπινσον.

Σάββατο
Το Σάββατο είναι ημέρα χαλάρωσης γι΄αυτό και θα παίξουμε με τα προφανή. Στην ταινία «Σαββατοκύριακο στο Παρίσι» του Roger Michell ταξιδεύουμε μαζί με το ηλικιωμένο ζευγάρι Βρετανών που επιστρέφει στην πόλη όπου είχε περάσει το μήνα του μέλιτος, το Παρίσι. Σκοπός των ηρώων μπορεί να είναι η ανανέωση της σχέσης τους αλλά η ταινία δύναται να μας θυμίσει σε όλους εμάς πώς ήταν η εποχή που ταξιδεύαμε για να διασκεδάσουμε, να χορτάσουμε άλλες κουλτούρες, να αφουγκραστούμε τον κόσμο. Διαθέσιμη έως 29/11/2020.

Κυριακή
Η Κυριακή αποτελεί μια μέρα με ανάμεικτα συναισθήματα. Μπορεί να είναι ημέρα ξεκούρασης, ωστόσο, σημαίνει και την έναρξη της νέας εβδομάδας. Διαφορετικά συναισθήματα μας κατακλύζουν την Κυριακή, τα οποία κορυφώνονται όσο περνάει η μέρα, όσο πλησιάζει η Δευτέρα. Τα ανάμεικτα κυριακάτικα συναισθήματα ταιριάζουν μόνο με δύο πράγματα, τους βρικόλακες και τους λυκάνθρωπους του Λεν Γουάιζμαν. Οι ιστορίες «Underworld» και «Underworld: Η εξέλιξη» είναι διαθέσιμες έως τις 02/02/2021 και 04/02/2021, αντίστοιχα.

Κινηματογράφος

«Τα Χρονικά των Χριστουγέννων 2»: Πρεμιέρα στο Netflix με Κερτ Ράσελ και Γκόλντι Χον

Από τον Κρις Κολόμπους, σκηνοθέτη της κλασικής πλέον χριστουγεννιάτικης ταινίας «Μόνος στο Σπίτι».

Το σίκουελ της ταινίας «Τα Χρονικά των Χριστουγέννων» και πάλι με τον Κερτ Ράσελ και τη Γκόλντι Χον στους ρόλους του Άγιου Βασίλη και της συζύγου του, που αυτή τη φορά προσπαθούν να σώσουν τα Χριστούγεννα, κάνει πρεμιέρα στις 25 Νοεμβρίου στο Netflix.

Τη σκηνοθεσία, το σενάριο και την παραγωγή, υπογράφει ο Κρις Κολόμπους, δημιουργός της κλασικής πλέον ταινίας «Μόνος στο Σπίτι», αλλά και του «Jingle All the Way» με τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ (στην Ελλάδα κυκλοφόρησε με τίτλο «Ένας Μπαμπάς Μα Τι Μπαμπάς») και βεβαίως, των δύο πρώτων ταινιών Χάρι Πότερ.

Όπως είχε ανακοινώσει η πλατφόρμα για την πρώτη ταινία, τα «Χρονικά των Χριστουγέννων» ξεπέρασαν το 2018 τις 20 εκατ. θεάσεις στην πρώτη μόλις εβδομάδα διάθεση τους. Οπότε ήταν αναμενόμενο ότι ο Κολόμπους θα αναλάβει και τη συνέχεια.

Το σκηνικό της ταινίας είναι κατά τον ίδιον, το μεγαλύτερο όλων των ταινιών του «μεγαλύτερο ακόμη και από την μεγάλη αίθουσα στον Χάρι Πότερ», χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει χρησιμοποιήσει την ψηφιακή τεχνολογία CGI, τόσο για τα ξωτικά, όσο και για να αφαιρέσει μερικές δεκαετίες από τον Κερτ Ράσελ στις σκηνές που η αφήγηση κάνει φλας μπακ. Παρότι, όπως λέει, η «ψηφιακή αντι-γήρανση» δεν έγινε στον βαθμό που τη χρησιμοποίησε ο Σκορσέζε για την ταινία του Ο Ιρλανδός.

Η ιστορία αρχίζει με την έφηβη Κέιτ, η οποία δυσαρεστημένη με τη νέα σχέση της μαμάς της, το σκάει και φτάνει -κατά λάθος- στον Βόρειο Πόλο, όπου ένα κακό ξωτικό σχεδιάζει με δόλο να καταργήσει τα Χριστούγεννα.

Με πληροφορίες από Insider

Κινηματογράφος

 

Η περίοδος των εορτών μας γεμίζει με χαρά, η αγάπη είναι παντού και όλα είναι δυνατά. Θα μπορούσες ακόμη και να ερωτευτείς ένα βασιλιά από μια μικρή ευρωπαϊκή χώρα. Βεβαίως, είναι πιο πιθανό να βρεις κάτι τέτοιο σε μια χριστουγεννιάτικη ταινία στο Netflix αλλά τίποτα δεν είναι αδύνατο, σωστά; Υπάρχουν πολλές ταινίες στην αμερικανική ψηφιακή πλατφόρμα για να γεμίσεις με τον απαραίτητο ρομαντισμό την χριστουγεννιάτικη περίοδο. Με την πρεμιέρα του “The Princess Switch 2: Switched Again” στις 19 Νοεμβρίου, γίνεται σαφές ότι το Netflix είναι το καλύτερο στοίχημα για βασιλικά Χριστούγεννα.

Παρακάτω θα βρεις μια λίστα ταινιών με βασικό θέμα τα Χριστούγεννα και τον βασιλικό ρομαντισμό.

A Christmas Prince (2017)

Αυτό που τα ξεκίνησε όλα. Η δημοσιογράφος Amber Moore κατευθύνεται στην Aldovia για να καλύψει μια συνέντευξη τύπου από τον πρίγκιπα Richard. Κατά την άφιξή της, μεταμφιέζεται σε βασιλικό σύμβουλο και ρίχνει μια πρώτη ματιά στη ζωή μέσα στο παλάτι. Ενώ προσπαθούσε να μην αποκαλυφθεί η ταυτότητά της, η Amber καταλήγει να ερωτευτεί τον πρίγκιπα.

The Princess Switch (2018)

Η Vanessa Hudgens έχει διπλό καθήκον, ως Margaret Delacourt και Stacy De Novo. Στο The Princess Switch μια αρτοποιός του Σικάγου ανακαλύπτει ότι έχει μια εντυπωσιακή ομοιότητα με τη Δούκισσα του Montenaro και οι σωσίες αποφασίζουν να αλλάξουν θέσεις. Η Stacy ερωτεύεται τον αρραβωνιαστικό της Margaret, ενώ η Margaret βρίσκει πολλά κοινά με τον φίλο της Stacy, Kevin.

A Christmas Prince: The Royal Wedding (2018)

Όπου υπάρχει ένας “Christmas prince” υπάρχει και ένας χριστουγεννιάτικος βασιλικός γάμος, έτσι; Ένα χρόνο μετά τα γεγονότα του A Christmas Prince, η Amber επιστρέφει στην Aldovia για να βοηθήσει τον Richard να σχεδιάσει το γάμο τους. Η σχέση τους τίθεται σε κίνδυνο όταν αρχίζει να αμφιβάλλει αν είναι κατάλληλη να γίνει βασίλισσα.

The Knight Before Christmas (2019)

Φαίνεται ότι η Vanessa Hudgens, μπορεί να χαρακτηριστεί ως η βασίλισσα των Χριστουγέννων στο Netflix. Η μόνη πραγματικά μαγική ταινία στη λίστα, το The Knight Before Christmas αφηγείται τη ζωή ενός μεσαιωνικού ιππότη όταν μεταφέρεται στη σύγχρονη εποχή. Τα πράγματα αρχίζουν να αλλάζουν όταν συναντά μια καθηγήτρια Γυμνασίου, την οποία έπαιξε η Hudgens.

A Christmas Prince: The Royal Baby (2019)

Το αγαπημένο μας βασιλικό ζευγάρι από την Aldovia επέστρεψε στο A Christmas Prince: The Royal Baby. Δεν πιστεύω να νόμιζες πως η βασίλισσα Amber θα μπορούσε να περάσει έναν ολόκληρο χρόνο χωρίς άγχος; Για να σώσει το βασίλειο, πρέπει να αποκαλύψει ένα βασιλικό μυστήριο, ενώ προετοιμάζεται να γεννήσει το μωρό της.

The Princess Switch 2: Switched Again (2020)

Ακόμα και τα παραμύθια έχουν προβλήματα και δυσκολίες. Έτσι η Stacy και η Margaret πρέπει να αλλάξουν θέσεις για άλλη μια φορά όταν η Margaret κληρονομεί απροσδόκητα το θρόνο στο Montenaro. Ενώ η Margaret προσπαθεί να διορθώσει τα πράγματα με τον Kevin και η Stacy προσπαθεί να κρατήσει το μυστικό της αλλαγής τους, ένας τρίτος σωσίας απειλεί τα πάντα.

Κινηματογράφος

Η Iνδή σκηνοθέτης Μίρα Ναΐρ αφηγείται την αληθινή ιστορία της Φιόνα Μουτέζι, ενός κοριτσιού από την Ουγκάντα που ζει στη φτωχογειτονιά του Κάτγουε. Η μικρή Φιόνα μαθαίνει σκάκι και γρήγορα ξεδιπλώνει το ταλέντο της, παρόλο που δεν γνωρίζει ανάγνωση και δεν πάει σχολείο. Έτσι σύντομα εξελίσσεται σε μια σκακιστική ιδιοφυΐα και αρχίζει να λαμβάνει μέρος σε διεθνή τουρνουά. Δυστυχώς η ταινία έχει στιγματιστεί από ένα τραγικό συμβάν, αφού η νεαρή ηθοποιός Nikita Pearl Waligwa, που υποδυόταν την αγαπημένη φίλη της Φιόνα, πέθανε σε ηλικία μόλις 15 από όγκο στον εγκέφαλο.

Κινηματογράφος

Δεν χρειάζονται πολλές αποδείξεις ότι ζούμε τη στιγμή της χρυσής εποχής του streaming. Ρίξτε μια ματιά στο υπέροχο line-up του Netflix για το υπόλοιπο του 2020, που φέρνει στις οθόνες μας μια ταινία μυστηρίου της Millie Bobby Brown, ένα παριζιάνικο δράμα εποχής με πρωταγωνίστρια τη Lily Collins, ένα ψυχολογικό θρίλερ με ζηλευτό καστ (Tom Holland, Robert Pattinson, Mia Wasikowska και Riley Keough) και πολλές ακόμα σειρές και ταινίες που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας.

1. Away

Από το “Space Force” του Netflix μέχρι το “For All Mankind” στο Apple TV, υπήρξε μια πληθώρα ταινιών δράσης με επίκεντρο το διάστημα τους τελευταίους μήνες. Η σειρά 10 επεισοδίων του Andrew Hinderaker, ωστόσο, έχει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της: τη δύο φορές οσκαρική νικήτρια, Χίλαρι Σουάνκ, στον πρωταγωνιστικό ρόλο της Έμμα Γκρίν, μιας αστροναύτη που έχει αναλάβει να οδηγήσει μια επικίνδυνη αποστολή στον Άρη. Ανάμεσα στις εντάσεις μεταξύ του πληρώματος και των προσωπικών κρίσεων που βιώνει στο σπίτι της, πρέπει να αποδείξει την αξία της με όλες τις πιθανότητες να βρίσκονται εναντίον της.


2. Σκέφτομαι να βάλω τέλος / I’m Thinking of Ending Things

Ο Charlie Kaufman, ο θρυλικός σεναριογράφος της «Αιώνιας Λιακάδας ενός Καθαρού Μυαλού» (2004) και σκηνοθέτης της «Συνεκδοχής της Νέας Υόρκης» (2008), επιστρέφει με αυτό το ψυχολογικό θρίλερ για μια γυναίκα (Jessie Buckley) που έχει αμφιβολίες για τον φίλο της (Jesse Plemons), αλλά συμφωνεί να τον συνοδεύσει σε μια επίσκεψη στους γονείς του (Toni Collette και David Thewlis). Μια απροσδόκητη παράκαμψη πυροδοτεί μια σουρεαλιστική αλυσίδα γεγονότων, που απλώνουν τις ανησυχίες τους και αναπόφευκτα ακολουθεί το χάος του Kaufman.

3. The Devil All the Time

Το εκτεταμένο καστ του γοτθικού θρίλερ του Αντόνιο Κάμπος, συγκεντρώνει πολλά αστέρια του Χόλιγουντ: Robert Pattinson, Tom Holland, Eliza Scanlen, Mia Wasikowska, Bill Skarsgård, Riley Keough και Haley Bennett ερμηνεύουν μια σειρά από «διαλυμένους» χαρακτήρες που ζουν στο Οχάιο και τη Δυτική Βιρτζίνια μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Εκεί θα δούμε έναν βετεράνο του πολέμου που βασανίζεται ακόμα από τη φρίκη του Νότιου Ειρηνικού, ένα ζευγάρι κατά συρροήν δολοφόνων και έναν παράξενο ιεροκήρυκα.


4. Enola Holmes

Η Millie Bobby Brown αναλαμβάνει τον ομώνυμο πρωταγωνιστικό ρόλο, ερμηνεύοντας μια έφηβη ντετέκτιβ, αδερφή του Mycroft (Sam Claflin) και του Sherlock Holmes (Henry Cavill), σε μια πνευματώδη προσαρμογή της αγαπημένης σειράς μυστηρίου της Nancy Springer που έκανε ο Harry Bradbeer. Μετά την εξαφάνιση της εκκεντρικής μητέρας της (Helena Bonham Carter), εγκαταλείπει το σχολείο για να την εντοπίσει και μεταμορφώνεται σε μια φοβερή και τρομερή ερευνήτρια.


5. Emily in Paris

Αυτή η σαρωτική ρομαντική κωμωδία από τον δημιουργό του “Sex and the City“, φαντάζει ιδανική για το φθινόπωρο. Η σειρά θέλει τη Lily Collins να ενσαρκώνει μια φιλόδοξη Αμερικανίδα που μετεγκαθίσταται στη γαλλική πρωτεύουσα για να εργαστεί σε μια διάσημη εταιρεία μάρκετινγκ. Μεταξύ της σκληρής δουλειάς και της προσπάθειάς της να συνδεθεί φιλικά με τους συναδέλφους της, η Emily βρίσκει χρόνο για πάρτι, συχνά ντυμένη με over-the-top σύνολα, που έχουν την υπογραφή της εμβληματικής στιλίστριας, Patricia Field.https://vogue.gr/

Κινηματογράφος

Πρώτη προβολή «Dick Johnson is Dead»: Μια αριστουργηματική ταινία στο Netflix για την άνοια και τη χαρά της ζωής Η βραβευμένη οπερατέρ και σκηνοθέτρια Κρίστεν Τζόνσον στρέφει την κάμερα της στον πατέρα της και διαχειρίζεται την άνοια που αρχίζει να τον κυκλώνει με τον πιο αξιοθαύμαστο τρόπο.

Η επιθυμία της είναι να διατηρήσει τον 83χρονο πατέρα της όπως είναι τώρα, πριν από τη μεταμόρφωσή του σε κάποιον που δεν την αναγνωρίζει πια. 19 Όσοι έχουν περάσει από το καθαρτήριο (την κόλαση μάλλον, ας είμαστε ακριβείς) της «διαχείρισης» αγαπημένου προσώπου που γλιστράει και χάνεται στα θολά βάθη της άνοιας, γνωρίζουν πόσο επώδυνη, άγρια με τους πιο αλλόκοτους τρόπους, και βασανιστική μπορεί να είναι αυτή η απώλεια που συμβαίνει σε μια σειρά από κεφάλαια, το ένα πιο οδυνηρό από το προηγούμενο.

Εκλάμψεις που δίνουν ψεύτικες ελπίδες, συναισθηματικός όλεθρος, ενοχές, ένα πανηγύρι φρίκης χωρίς τέλος. Το βλέπεις να έρχεται κι όμως το αρνείσαι, μέχρι που δεν γίνεται πλέον να προσποιείσαι ότι δεν συμβαίνει, μέχρι να συνειδητοποιήσεις (μετά από κάποιο ατύχημα ίσως) ότι τελείωσαν τα ψέματα και ότι πρέπει με κάποιον τρόπο να το διαχειριστείς, βοηθώντας την κατάσταση χωρίς να διαλυθείς κι εσύ τελείως.

Η Κρίστεν Τζόνσον, η βραβευμένη σκηνοθέτρια αυτού του πρωτότυπου, πρωτοποριακού, εμπνευσμένου, συγκινητικού, αριστουργηματικού «ντοκιμαντέρ» (ή χρονικού ανάπτυξης μιας εξαιρετικής και σημαντικής ιδέας) που προσγειώθηκε πριν από λίγο καιρό στο Netflix συνοδευόμενο από διθυραμβικές κριτικές, βρήκε τον πιο δημιουργικό και αξιοθαύμαστο τρόπο για να το κάνει. Αυτό που απαιτεί όμως η αγάπη είναι να αγκαλιάζουμε ο ένας τον άλλον, όταν τα πράγματα γίνουν άσχημα, και να γιορτάζουμε μαζί τις σύντομες χαρούμενες στιγμές μας.

Αποφάσισε από κοινού με τον πατέρα της, τον (πρώην) ψυχίατρο και γλυκύτατο κύριο Ντικ Τζόνσον ο οποίος βρίσκεται στα πρώιμα στάδια της εκφυλιστικής ασθένειας, αλλά ήδη δεν είναι καθόλου καλή ιδέα ούτε να οδηγεί ούτε να μένει μόνος του, να τον πάρει από το πατρικό τους στο Σιάτλ και να τον πάει στο δικό της σπίτι, και στον δικό της κόσμο, στη Νέα Υόρκη. 

Εκεί, μαζί με το συνεργείο της και την κρίσιμη συμβολή κασκαντέρ και κομπάρσων, τον κινηματογραφεί να «πεθαίνει» με διάφορους θεαματικούς και κωμικούς τρόπους, σε μια απόπειρα να συνηθίσουν και οι δύο στην ιδέα μιας οριστικής του απουσίας. Το αποτέλεσμα όχι μόνο δεν είναι μακάβριο, αλλά ζωογόνο, χαρμόσυνο σχεδόν, και λυτρωτικό. Κι ας ομολογεί η ίδια στην κάμερα: «Και μόνο η ιδέα ότι μπορώ να χάσω αυτόν τον άνθρωπο, είναι αβάσταχτη». Tο δεύτερο έργο της Κρίστεν Τζόνσον ως σκηνοθέτρια, είναι πολύ πιο «εσωτερικής», σπιτικής σχεδόν, κλίμακας, συγχρόνως όμως και πιο οικουμενικό λόγω του θέματος το οποίο πραγματεύεται με τόσο αξιοθαύμαστο τρόπο.

Η επιθυμία της είναι να διατηρήσει τον 83χρονο πατέρα της όπως είναι τώρα, πριν από τη μεταμόρφωσή του σε κάποιον που δεν την αναγνωρίζει πια (όπως είχε συμβεί με τη μητέρα της), να ξορκίσει το τέλος προκαλώντας (ή ανακαλώντας) το. Θανάτω θάνατον πατήσας, κυριολεκτικά. Κάθε στημένος, εικονικός θάνατος ακολουθείται και από μια ανάσταση. 

Και κάθε «μοιραία» πτώση έχει νόημα και (οδυνηρό) ιστορικό πλαίσιο, όχι μόνο για την σκηνοθέτρια, αλλά και για όσους έχουν ανάλογες εμπειρίες από ηλικιωμένο, ανήμπορο πλέον να αυτοεξυπηρετηθεί, και επιρρεπή στην αστάθεια, γονιό. Η μητέρα της, όταν είχε αρχίσει να «ρετάρει», έπεσε στην εσωτερική σκάλα του σπιτιού, σπάζοντας το ισχίο της (γεμάτες οι κλίνες των νοσοκομείων από ασθενείς μεγάλης ηλικίας, συχνά με άνοια, που νοσηλεύονται μετά από τέτοιου είδους χειρουργική επέμβαση). «Τότε ήταν που ξεκίνησε η αγριότητα» λέει ο μπαμπάς Ντικ, που έχασε την γυναίκα του το 2007, αφού προηγουμένως της είχε ρημάξει το μυαλό το Αλτσχάιμερ.

Η Κρίστεν Τζόνσον ορίζει τον εαυτό της ως "Cameraperson" και αυτός ακριβώς είναι ο τίτλος της πρώτης ταινίας της που κυκλοφόρησε το 2016 και θεωρείται, δικαίως, μία από τις πιο σημαντικές της τελευταίας δεκαετίας.

Ένα μοναδικό, υβριδικό κινηματογραφικό έργο που, όπως και αυτό το νέο της αριστούργημα, συνδυάζει ντοκιμαντέρ, σινεμά βεριτέ, αυτοβιογραφία και αναζήτηση των ορίων, και αποτελείται από ένα καλειδοσκοπικό κολάζ εικόνων από την διαδρομή της ως οπερατέρ σε μερικά από τα πιο γνωστά ντοκιμαντέρ της τελευταίας 25ετίας (Citizenfour, Fahrenheit 9/11, The Oath, Derrida...) καθώς και σε άλλες ταινίες λιγότερο γνωστές ίσως που την οδήγησαν σε νεκροταφεία στο Σεράγεβο, σε πυγμαχικά ρινγκ στο Μπρούκλιν, σε εμπόλεμες ζώνες κάθε είδους ανά τον πλανήτη.

Αυτό όμως εδώ, το δεύτερο έργο της ως σκηνοθέτριας, είναι πολύ πιο «εσωτερικής», σπιτικής σχεδόν, κλίμακας (σαν home movie υψηλού προϋπολογισμού), συγχρόνως όμως και πιο οικουμενικό λόγω του θέματος το οποίο πραγματεύεται με τόσο αξιοθαύμαστο τρόπο.

«Θα ήταν τόσο εύκολο αν η αγάπη μας έδινε μόνο όμορφα πράγματα», ακούγεται να λέει η ίδια στην ταινία. «Αυτό που απαιτεί όμως η αγάπη είναι να αντιμετωπίσουμε τον φόβο της απώλειας ο ένας τον άλλον. Απαιτεί να αγκαλιάζουμε ο ένας τον άλλον, όταν τα πράγματα γίνουν άσχημα, και να γιορτάζουμε μαζί τις σύντομες χαρούμενες στιγμές μας».

Πηγή: www.lifo.gr

© 2017 Forwoman.gr
facebook_page_plugin
Τα cookies βοηθάνε στην καλύτερη εμπειρία σας στην περιήγηση της ιστοσελίδας μας, συνεχίζοντας συμφωνείτε με τη χρήση τους.